Już pod koniec września w ofercie Akademii Oponiarskiej PZPO pojawią się dwa nowe szkolenia

Jak zwiększyć zyski w warsztacie? Jak zastosować lokalnie strategie marketingowe sieci serwisowych? Jak zdobyć więcej dobrych klientów? Jak efektywnie zarządzać serwisem?

To są pytania, na które Wasi klienci poznają odpowiedzi po szkoleniach Akademii Oponiarskiej PZPO.

Dzięki prowadzącemu, który umiejętnie łączy swoje kilkadziesiąt lat doświadczenia jako strateg w korporacjach, także motoryzacyjnych, z obecnym doradztwem dla małych firm, zapewniamy, że te szkolenia będą bardzo dobrą inwestycją, która szybko się zwróci po przyciągnięciu nowych klientów i utrzymaniu obecnych.

Akademia Oponiarska PZPO to branżowe centrum szkoleniowe stworzone wspólnie z naszymi ekspertami z w pełni wyposażoną salą treningową z nowoczesnym wyposażeniem: wyważarkami, montażownicami, stanowiskami do naprawy opon na zimno i na gorąco, sprzętem TPMS. Oferujemy wysokiej jakości programy treningowe z obsługi opon osobowych ciężarowych, rolniczych, motocyklowych oraz obsługi samochodów elektrycznych oraz hybrydowych.

Każde nasze szkolenie techniczne kończy się egzaminem dzięki czemu inwestując w Dyplom Akademii PZPO firma ma pewność wyposażenia mechaników w rzeczywiste kompetencje i ich zastosowania następnego dnia w pracy serwisowej.

Zgłoszenia na szkolenia dla sieci poprzez mail: akademia@pzpo.org.pl

SZKOLENIE Z MARKETINGU LOKALNEGO – online, dwudniowe
limit 50 os.

Cena: 690 PLN netto/os.

Program obejmuje:

  1. Wprowadzenie do Marketingu Lokalnego
  2. Kreacja Wizerunku Online
  3. Wykorzystanie Social Media w Promocji
  4. Efektywny Mailing do Klientów
  5. Reklamy Google Ads i Facebook Ads
  6. Prowadzenie Marketingu Poprzez Treści Wizualne
  7. Google Moja Firma i Lokalne Wyszukiwania
  8. Analiza Efektywności i Rozwijanie Kampanii
  9. Dyskusja, Przykłady i Case Studies

SZKOLENIE Z ZARZĄDZANIA SERWISEM SAMOCHODOWYM – online, dwudniowe

limit 50 os.

Cena: 990 PLN netto/os.

Program obejmuje:

  1. Odpowiedzialność prawna właściciela
  2. Proste planowanie zadań
  3. Zarządzanie zespołem w trudnych czasach
  4. Sensowna wycena usług
  5. Efektywna współpraca z flotami
  6. Nowe kategorie usług
  7. Wyzwania – trudni klienci

Prowadzący:

Maciek Martowicz #CoachSamoZuo – strateg marketingu, brandingu i sprzedaży. Ponad 25 lat doświadczenia operacyjnego w zarządzaniu firmami, ich marketingiem i sprzedażą. Przedsiębiorca, inwestor i pracodawca. Zna od podszewki problemy, wyzwania i bóle małych firm. W 2022 znalazł się w gronie 100 osobowości polskiego marketingu.